nedelja, 29. avgust 2010

Delovanje

Kuča, posao (:-)), služba, študij, mogoče še kakšen hobi, pa domov spat in jutri vse skupaj ponovimo...Se zdi znano? Dejstvo je, da naša podzavest naravnost ljubi rutino, saj na ta način ne potrebuje silnega delovanja in vsakodnevne aktivnosti se zlahka zgodijo tako rekoč same od sebe. Kakšen je občutek, če rutino zamenjamo za nekaj svežega? Pozornost vseh čutil postane bolj živa, v trenutku, ko smo izstopili iz znane formule je odziv morda stvar preživetja in zato smo nekako bolj prisotni v tem, kar v resnici počnemo.


Treniram vsak dan. Treniram svoje telo, z njegovo pomočjo kultiviram svoj um. Um ima več od treninga takrat, ko ne delujem po preverjeni metodi, ampak si pustim odprte roke za raziskovanje. Treningi so, če se le da in mi okolica in čas dopuščata, predvsem intuitivni.

Kaj to pomeni? Včeraj sem na prošnjo mojega mladega prijatelja zašel po dolgem času na fitnes. Ko sem mu pokazal pravilno izvedbo nekaterih vaj in sva sestavila program za prvi mesec njegovih treningov, sem si trening privoščil tudi sam. Telo je zadovoljno predlo, ko sem po dolgem času spet držal uteži v svojih rokah. Trening je bil odličen...Da se ubranim "musklfibra", sem si zvečer privoščil kratko sprostitev napetosti z nekaj jogijskimi asanami in jutranji(danes) chi gong. V polno zapolnjenem dnevu sem čutil posledice včerajšnega treninga zgolj kot prijetno polnost mišic. Zato je bil današnji dan namenjen motoriki in ne trenigu moči ali vzdržljivosti. Sprehod s psom, kjer je moj korak stopal previdno kot noga samuraja in delo z mečem. Vadbeni meč deluje kot podaljšek telesa in ko ga razumeš, je gibanje z njim podobno tekočim gibom surferja na valovih...

Kaj bom počel jutri? Dan bom začel z individualno uro joge, potem sledijo raznovrstne obveznosti in če bo volja, mogoče popoldanski trening z gorskim biciklom + trening telesa v naravi, meditacija...ali pa kaj popolnoma drugega. Zvečer pa aikido:-)
Bomo videli!
Delovanje naj pride od znotraj in ne počnite stvari le zato, ker bi radi shujšali ali pa izgledali kot Hanibal na zgornjem videu! Kar počnete, počnite z veseljem in rezultati bodo prišli sami od sebe...Seveda pa potrebujemo čas.